понеділок, 16 березня 2020 р.

Інформатика 8 клас

Тема:Графічний інтерфейс,основні компоненти програми з графічним інтерфейсом
Практичне завдання
Пояснення до практичного завдання




Тема:Поняття обєкта в мові програмування,його властивостей і методів



Понеділок, 27 вересня
опрацювати с.18-21 підручника,переглянути
історію розвитку комп`ютерів. Навчальне відео з інформатики за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ICSylV0npPo та опрацювати с. 21-25

Понеділок, 16 березня

Тема:Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин

П*ятниця,20 березня
Тема:Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин

Понеділок, 30 березня
Тема:Величини логічного типу,операції над ними
Робота з підручником: § 6.4
Робота з презентацією
Практичне завдання(за змогою)
Робота за комп’ютером
Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером..
Підручник ст. 205 – 206. Рубрика «Виконайте завдання»
Практична робота за комп’ютером.
Вправи для очей.

П*ятниця, 3 квітня - Понеділок,6 квітня
Тема:Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин



П*ятниця, 10 квітня- Понеділок, 13 квітня
Тема:Елементи для введення даних текстове поле, прапорець, випадаючий список





П*ятниця, 17 квітня- П*ятниця, 24 квітня
Переглянути відео


Понеділок, 27 квітня - 04 травня
Переглянути відео



08 травня
Завдання 1: (на визначення компетентнісної задачі).
З якою метою людина планує свою діяльність? У всіх однаково!? А від чого залежить, чому різне?
Завдання 2: (визначити компетентнісний зміст).
Як можна вирішувати проблему, яка виникає у житті людини?

Який алгоритм розв’язування компетентнісної задачі?

Задача 1. Родина із трьох чоловік — батьки та дитина 12 років — планує подорожувати до різних міст України. Потрібно визначити:
·        шлях родини (зробити для батьків рекламу-публікацію мандрівки);
·        визначити подорож яким транспортом буде дешевшою — потягом, автобусом чи автомобілем, обґрунтувати вибір транспорту й маршруту. (Наприклад, дані знайти в Інтернеті для маршрутів: Хмельницький — Київ, Хмельницький — Львів, Хмельницький — Одеса, та моделі машини, наприклад Toyota Prius 1.8. Побудувати діаграму, на якій відобразити вартості поїздки до вказаних міст автомобілем і потягом.)
·        Прокласти кращий шлях по карті.
·        Зробити висновки (рекомендації) щодо подорожей.
·        Створити презентацію із результатами досліджень та висновками.
Задача 2. Реалізувати подорож та порівняти ваше планування з реальними краєвидами та враженнями, вартістю мандрівки з кошторисом планувань. Зробити звіт з вашої мандрівки з фотоальбомом вражень. Сплануйте цю компетентністню задачу самостійно.
Матеріали на допомогу:

15 травня
Задача 1.  «Екскурсія по місту»
Ваш клас збирається відвідати учень по обміну з іншого міста. Потрібно провести одноденну екскурсію свого міста. Мета екскурсії - ознайомитися з історичними пам’ятками.
Для зручності виконання завдання вам потрібна супутникова карта Запоріжжя та фотокартки історичних пам'яток міста.
Складіть маршрут вашої екскурсії по місту. До відвіданих міст додайте фотокартки пам’яток.
Результат оформить у вигляді медіапродукта на вибір: публікація, презентація, відео, сайт, блог або інші можливості інтернет-ресурсів.
Задача 2. «Подорож Україною»
Створи презентацію обраного місця подорожі, в якій цікаво обґрунтуй свій вибір. Прокладіть маршрут і визначити відстань від місця проживання до обраного пункту можна за допомогою онлайн-карти.  Для здійснення подорожі розрахуй її кошторис в ЕТ Excel для свого класу. 



18-25 травня
Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів. Виконання індивідуальних  навчальних проектів із дослідження предметної галузі. Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних навчальних проектів. Захист проектів

Понеділок, 2 листопада
Опрацювати презентацію та виконати завдання

Вівторок, 3 листопада

Робота з комп’ютером.

Увага!Під час виконання практичних завдань дотримуйтесь правил безпеки життєдіяльності при роботі за комп’ютером!

Складіть сценарій і створіть за ним в обраному вами відеоредакторі відеофільм  «Безпаперова інформатика» про реалізацію ідей В.М. Глушкова відносно використання комп’ютерних засобів у наші дні.

Понеділок, 16 листопада

Опорний конспект учня.

Тема: Сервіси розміщення аудіо- та відеофайлів в Інтернеті.

Ціль уроку: ознайомлення із сервісами для розміщення аудіо та відеофайлів в Інтернеті, навчитися шукати та переглядати відео в Інтернеті.

 

В Інтернеті є значна кількість сайтів, що надають послуги з розміщенння

мультимедійних файлів. Зазвичай для розміщення файлів на сайтах

потрібно мати відповідний екаунт.

Одним з розповсюджених сервісів для розміщення відеофільмів є YouTube

(https://www.youtube.com). Для завантаження фільмів на сайт YouTube потрібно створити власний канал, який у подальшому буде містити добірку

відеофайлів користувача. Користувач може керувати доступом до перегляду

кожного з відеофайлів, установлюючи певний рівень конфіденційності.

Значна частина редакторів відео мають засоби для розміщення відеофільмів

в Інтернеті, наприклад такі програми, як Кіностудія Windows та OpenShot.

Мультимедійні файли, призначені для розміщення в Інтернеті, називають

подкастами, а тих, хто створює такі файли, подкастерами.

Опрацювати презентацію


Вівторок , 17 листопада

Робота з комп’ютером

 

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 7

«Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті»

 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

 

1.     Розмістіть на YouTube запропонований учителем файл, наприклад Розділ 4\Практична7\Відео\Комахи.wmv.

2. Установіть такі значення його властивостей:

назва – Комахи;

опис – Комахи центральної частини України;

теги – природа, комахи, жук-олень;

рівень конфіденційності – приватне;

ескіз відео – жук-олень;

електронні адреси доступу – електронну адресу вчителя;

титри – з 00.01.0 до 00.09.0 текст Жук-олень (Lucanus cervus) – найвідоміший вид з родини рогачів;

музика – вид Кантрі та фольк, назва As We Go.

3. Розмістіть аудіофайл, запропонований учителем, наприклад, Розділ

4\Практична 7\Аудіо\Музика.mp3, на Диску Google та надайте доступ до його прослуховування вчителеві й одному з учнів вашого класу.


Понеділок, 23 листопада

Опрацювати презентацію

Робота з комп’ютером

Увага! Під час виконання практичних завдань дотримуйтесь правил безпеки життєдіяльності при роботі за комп’ютером!

 Підготуйте презентацію про одну з мов програмування.

Вівторок , 24 листопада



Робота з комп’ютером.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

Створіть проект, виконання якого відкриє вікно червоного кольору розмірами 400 х 350 і змінить текст у заголовку вікна на ваше прізвище. Збережіть проект у папці.


Понеділок,11 січня


Вівторок,12 січня


18-19 січня

Тема уроку: Алгоритми з розгалуженням.



Ціль уроку: сформувати уявлення про синтаксис і семантику скороченої і повної форм операторів розгалуження; сформувати вміння обирати дії залежно від виконання умови, складати, виконувати, змінювати алгоритми з розгалуженнями.
У загальному випадку блок-схеми розгалужень матимуть такий вигляд

Неповне розгалуження.

Команда повного розгалуження в мові програмування Object Pascal має

такий загальний вигляд:

If <логічний вираз>

Then begin

<послідовність команд 1>

end

Else begin

<послідовність команд 2>

end;

Виконання цієї команди відбувається так: обчислюється значення логічного

виразу; якщо це значення true, то виконується послідовність команд 1 і після цього виконується команда, наступна за розгалуженням;

якщо це значення false, то виконується послідовність команд 2 і після цього виконується команда, наступна за розгалуженням.

Є в Object Pascal і команда неповного розгалуження:

If <логічний вираз>

Then begin

<послідовність команд>

end;

Виконання цієї команди відбувається так: обчислюється значення логічного

виразу; якщо це значення true, то виконується послідовність команд і після цього виконується команда, наступна за розгалуженням;

якщо це значення false, одразу виконується команда, наступна за розгалуженням.

Опрацювати презентацію

9 лютого

Опрацювати презентацію

Тема уроку: Цикл з передумовою.

Ціль уроку: розширювати кругозір знань учнів при роботі із циклами з передумовою.

 

Команда циклу з передумовою в мові програмування Object Pascal має

такий вигляд:

While<логічний вираз>

Then begin

<команди тіла циклу>

end;

Виконання цієї команди відбувається так: обчислюється значення логічного

виразу; якщо це значення true, то виконуються команди тіла циклу, після чого знову обчислюється значення логічного виразу; якщо значення логічного виразу дорівнює false, то команди тіла циклу не виконуються,

а виконується команда, наступна за циклом.

Робота з комп’ютером.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки

та санітарно-гігієнічних норм.

 

Виконайте завдання

1.     Складіть блок-схему алгоритму знаходження суми чисел, перше з яких дорівнює 7, кожне наступне на 5 більше від попереднього і всі вони не перевищують 100. Виконайте алгоритм.

 

2.     Створіть проект, у якому можна обчислити кількість двоцифрових

чисел серед чисел, перше з яких дорівнює 10, а кожне наступне

більше від попереднього на задане додатне число. Збережіть проект

у папці з іменем Завдання 6.7.6, створеній у вашій папці.




5 квітня
Опрацювати сторінки підручника 221-231 Підручник
Створіть  файл Розклад потягів:
 а) Упорядкуйте дані послідовно за напрямом, наявністю квитків, вартістю, часом відправлення. б) За допомогою засобу Автофільтр знайдіть відомості про потяги: 
• на які є квитки та які відправляються щодня;
 • які відправляються до Запоріжжя та на які є квитки;
 • які відправляються до Львова найпізніше;
 • які відправляються до Варшави з найдешевшим тарифом. 
Дайте відповідь на запитання :" Коли й навіщо в житті застосовують упорядкування даних?"
  
6 квітня
Практична робота
Завдання 1. Найвищі водоспади світу.В електронній таблиці Водоспади, що зберігається в папці Електронні таблиці та містить відомості про найвищі водоспади світу, застосуйте фільтри та впорядкування даних.
Текст для практичного завдання
Файли-заготовки

12 квітня
                                                            Розв*язування задач



1.Завдання «Фермер»

Фермер, вивчивши попит на ягідні культури у своєму регіоні, планує 70 % своєї земельної ділянки площею 2 га відвести під вирощування полуниці. Для цього він збирається звернутися до керівництва банку із листом про надання йому відповідного кредиту.

1. Розрахуйте кількість кущів певного сорту полуниці та потрібну суму на закупку розсади за умови, що за першу сотню кущів покупець платить повну вартість, за кожнунаступну сотню вартість зменшується на 1% від попередньої вартості. Розсаду фермер планує закупити в інтернет-магазині «Дім і сад» із розрахунку 40-60 тис. кущів на 1 га. Оберіть середовище для виконання завдання: табличний процесор чи середовище програмування.

2. Створіть лист для отримання фермером кредиту від банку, у якому подайте потрібні дані, висновки та аргументуйте їх. Додайте у текст листа зображення вибраного сорту полуниці.

3.Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-фермер, який збережений у папці Компетентнісні завдання.

4.На електронну адресу вчителя надішліть розв'язок завдання: текстовий документ; архів електронної таблиці чи проекту, розроблений у середовищі програмування; таблицю виконання завдання.


Таблиця виконання завдання «Фермер»


1.                 

Вкажіть URL-адреси пошукових служб, які ви використовували для пошуку необхідних відомостей

 

2.                 

Вкажіть ключові слова для пошуку потрібних відомостей

 

3.                 

Вкажіть URL-адресу сайту Інтернет-магазину «Дім і сад»

 

4.                 

Які сорти полуниці подано на сайті Інтернет-магазину «Дім і сад»

 

5.                 

Який сорт полуниці ви обрали для висаджування фермером

 

6.                 

Запишіть вартість 1 куща полуниці в Інтернет-магазині «Дім і сад»

 

7.                 

Запишіть кількість кущів, які необхідно закупити фермеру

 

 

8.                 

Запишіть загальну вартість розсади

 

 



13 квітня

Розв*язування задач

 Завдання «Поїздка автомобілем»

Родина з Дніпропетровська планує протягом року подорожувати до різних міст України автомобілем. Знайдіть відстані від Дніпропетровська до Києва, Львова, Харкова, Одеси, Херсона, Донецька та орієнтовну вартість пального А-95. Визначте необхідні технічні характеристики автомобіля — обсяг бака для палива та витрати палива на 100 км, якщо родина подорожує автомобілем NissanNote з двигуном 1,6 л та автоматичною коробкою передач.

1.Створіть електронну таблицю, у якій укажіть відстані від Дніпропетровська до вказаних міст, розрахуйте кількість необхідного пального та вартість палива до кожного міста, а також за формулою з використанням логічної функції визначте, до яких міст необхідно додатково заправляти автомобіль по дорозі. Побудуйте діаграму, на якій відобразіть відстані й вартість поїздки до кожного з міст.

2.Виберіть місто, до якого, на вашу думку, слід поїхати в першу чергу, та аргументуйте ваш вибір.

3.Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-поїздка, який збережений у папці Компетентні завдання.

4.На електронну адресу вчителя надішліть розв'язок завдання: файл електронної таблиці; архів проекту електронного путівника; таблицю підготовки до виконання завдання.


Таблиця виконання завдання «Поїздка автомобілем»


1.      

ВкажітьURL-адреси пошукових служб, які ви використовували для пошуку необхідних відомостей

 

2.      

Вкажіть ключові слова для пошуку потрібних відомостей

 

3.      

ВкажітьURL-адреси сайтів, на яких ви знайшли необхідні відомості

 

4.      

Запишіть орієнтовну вартість пального А-95

 

5.      

Запишіть об’єм баку для палива вказаного автомобіля

 

6.      

Запишіть витрати палива на 100 км вказаного автомобіля

 

7.      

Який тип діаграми ви обрали?

 

8.      

Аргументуйте добір типу діаграми

 

9.      

Які аргументи ви використовували у формулах для обчислення: значення констант чи посилання на клітинки?

 

10.    

Аргументуйте добір аргументів у формулах електронної таблиці для обчислення

 

11.    

Вкажіть місто, до якого, на вашу думку, слід поїхати в першу чергу, та аргументуйте ваш вибір

 

 Практична робота на тему:“Розв’язування задач із математики та фізики засобами табличного процесора”

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/12468


Тест Ексель


Тести "Розв*язування компетентнісних задач" Інтерактивне навчання


Немає коментарів:

Дописати коментар