історію розвитку комп`ютерів. Навчальне відео з інформатики за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ICSylV0npPo та опрацювати с. 21-25
Тема:Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин
Робота з презентацією
Практичне завдання(за змогою)
Робота за комп’ютером
Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером..
Підручник ст. 205 – 206. Рубрика «Виконайте завдання»
Практична робота за комп’ютером.
Вправи для очей.
П*ятниця, 3 квітня - Понеділок,6 квітня
Тема:Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин
Робота з комп’ютером.
Увага!Під час виконання практичних завдань дотримуйтесь правил безпеки життєдіяльності при роботі за комп’ютером!
Складіть сценарій і створіть за ним в обраному вами відеоредакторі відеофільм «Безпаперова інформатика» про реалізацію ідей В.М. Глушкова відносно використання комп’ютерних засобів у наші дні.
Понеділок, 16 листопада
Опорний конспект учня.
Тема: Сервіси розміщення аудіо- та відеофайлів в Інтернеті.
Ціль уроку: ознайомлення із
сервісами для розміщення аудіо та відеофайлів в Інтернеті, навчитися шукати та
переглядати відео в Інтернеті.
В Інтернеті є значна
кількість сайтів, що надають послуги з розміщенння
мультимедійних файлів.
Зазвичай для розміщення файлів на сайтах
потрібно мати
відповідний екаунт.
Одним з
розповсюджених сервісів для розміщення відеофільмів є YouTube
(https://www.youtube.com).
Для завантаження фільмів на сайт YouTube потрібно створити власний канал, який
у подальшому буде містити добірку
відеофайлів
користувача. Користувач може керувати доступом до перегляду
кожного з
відеофайлів, установлюючи певний рівень конфіденційності.
Значна частина
редакторів відео мають засоби для розміщення відеофільмів
в Інтернеті,
наприклад такі програми, як Кіностудія Windows та OpenShot.
Мультимедійні файли,
призначені для розміщення в Інтернеті, називають
подкастами, а тих,
хто створює такі файли, подкастерами.
Вівторок , 17 листопада
Робота з комп’ютером
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 7
«Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті»
Увага! Під час роботи
з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
1. Розмістіть на YouTube запропонований учителем файл, наприклад Розділ
4\Практична7\Відео\Комахи.wmv.
2. Установіть такі значення його властивостей:
назва – Комахи;
опис – Комахи центральної частини України;
теги – природа, комахи, жук-олень;
рівень конфіденційності – приватне;
ескіз відео – жук-олень;
електронні адреси доступу – електронну адресу вчителя;
титри – з 00.01.0 до 00.09.0 текст Жук-олень (Lucanus
cervus) – найвідоміший вид з родини рогачів;
музика – вид Кантрі та фольк, назва As We Go.
3. Розмістіть аудіофайл, запропонований учителем, наприклад,
Розділ
4\Практична 7\Аудіо\Музика.mp3, на Диску Google та
надайте доступ до його прослуховування вчителеві й одному з учнів вашого класу.
Понеділок, 23 листопада
Робота з комп’ютером
Увага!
Під час виконання практичних
завдань дотримуйтесь правил безпеки життєдіяльності при роботі за комп’ютером!
Вівторок , 24 листопада
Робота з комп’ютером.
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Створіть проект,
виконання якого відкриє вікно червоного кольору розмірами 400 х 350 і змінить текст
у заголовку вікна на ваше прізвище. Збережіть проект у папці.
Понеділок,11 січня
Вівторок,12 січня
18-19 січня
Тема уроку: Алгоритми з розгалуженням.
Ціль уроку: сформувати уявлення про синтаксис і семантику скороченої і повної форм операторів розгалуження; сформувати вміння обирати дії залежно від виконання умови, складати, виконувати, змінювати алгоритми з розгалуженнями.
У загальному випадку блок-схеми розгалужень матимуть такий вигляд
Неповне розгалуження.
Команда повного розгалуження в
мові програмування Object Pascal має
такий загальний вигляд:
If <логічний вираз>
Then begin
<послідовність команд 1>
end
Else begin
<послідовність команд 2>
end;
Виконання цієї команди
відбувається так: обчислюється значення логічного
виразу; якщо це значення true, то
виконується послідовність команд 1 і після цього виконується команда, наступна
за розгалуженням;
якщо це значення false, то
виконується послідовність команд 2 і після цього виконується команда, наступна
за розгалуженням.
Є в Object Pascal і команда
неповного розгалуження:
If <логічний вираз>
Then begin
<послідовність команд>
end;
Виконання цієї команди
відбувається так: обчислюється значення логічного
виразу; якщо це значення true, то
виконується послідовність команд і після цього виконується команда, наступна за
розгалуженням;
якщо це значення false, одразу виконується команда, наступна за розгалуженням.
9 лютого
Тема уроку: Цикл з передумовою.
Ціль уроку: розширювати кругозір
знань учнів при роботі із циклами з передумовою.
Команда циклу з передумовою в
мові програмування Object Pascal має
такий вигляд:
While<логічний
вираз>
Then begin
<команди тіла циклу>
end;
Виконання цієї команди
відбувається так: обчислюється значення логічного
виразу; якщо це значення true, то виконуються команди тіла циклу,
після чого знову обчислюється значення логічного виразу; якщо значення
логічного виразу дорівнює false, то
команди тіла циклу не виконуються,
а виконується команда, наступна
за циклом.
Робота з комп’ютером.
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил
безпеки
та санітарно-гігієнічних норм.
Виконайте завдання
1.
Складіть блок-схему
алгоритму знаходження суми чисел, перше з яких дорівнює 7, кожне наступне на 5
більше від попереднього і всі вони не перевищують 100. Виконайте алгоритм.
2.
Створіть проект, у
якому можна обчислити кількість двоцифрових
чисел серед
чисел, перше з яких дорівнює 10, а кожне наступне
більше від
попереднього на задане додатне число. Збережіть проект
у папці з іменем
Завдання 6.7.6, створеній у вашій папці.
5 квітня
1.Завдання «Фермер»
Фермер, вивчивши попит на ягідні культури у своєму регіоні, планує 70 %
своєї земельної ділянки площею 2 га відвести під вирощування полуниці. Для
цього він збирається звернутися до керівництва банку із листом про надання йому
відповідного кредиту.
1. Розрахуйте кількість кущів певного сорту
полуниці та потрібну суму на закупку розсади за умови, що за першу сотню кущів
покупець платить повну вартість, за кожнунаступну сотню вартість зменшується на
1% від попередньої вартості. Розсаду фермер планує закупити в інтернет-магазині
«Дім і сад» із розрахунку 40-60 тис. кущів на 1 га. Оберіть середовище для
виконання завдання: табличний процесор чи середовище програмування.
2. Створіть лист для отримання фермером кредиту
від банку, у якому подайте потрібні дані, висновки та аргументуйте їх. Додайте
у текст листа зображення вибраного сорту полуниці.
3.Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-фермер, який збережений у папці Компетентнісні завдання.
4.На електронну адресу вчителя надішліть
розв'язок завдання: текстовий документ; архів електронної таблиці чи проекту,
розроблений у середовищі програмування; таблицю виконання завдання.
Таблиця виконання завдання «Фермер»
1.
|
Вкажіть URL-адреси пошукових служб, які ви
використовували для пошуку необхідних відомостей |
|
2.
|
Вкажіть ключові слова для пошуку потрібних
відомостей |
|
3.
|
Вкажіть URL-адресу сайту Інтернет-магазину «Дім
і сад» |
|
4.
|
Які сорти полуниці подано на сайті
Інтернет-магазину «Дім і сад» |
|
5.
|
Який сорт полуниці ви обрали для висаджування
фермером |
|
6.
|
Запишіть вартість 1 куща полуниці в
Інтернет-магазині «Дім і сад» |
|
7.
|
Запишіть кількість кущів, які необхідно закупити
фермеру |
|
8.
|
Запишіть загальну вартість розсади |
|
13 квітня
Розв*язування задач
Завдання «Поїздка
автомобілем»
Родина з Дніпропетровська планує протягом року подорожувати до різних міст
України автомобілем. Знайдіть відстані від Дніпропетровська до Києва, Львова,
Харкова, Одеси, Херсона, Донецька та орієнтовну вартість пального А-95.
Визначте необхідні технічні характеристики автомобіля — обсяг бака для палива
та витрати палива на 100 км, якщо родина подорожує автомобілем NissanNote з
двигуном 1,6 л та автоматичною коробкою передач.
1.Створіть електронну таблицю, у якій укажіть
відстані від Дніпропетровська до вказаних міст, розрахуйте кількість
необхідного пального та вартість палива до кожного міста, а також за формулою з
використанням логічної функції визначте, до яких міст необхідно додатково
заправляти автомобіль по дорозі. Побудуйте діаграму, на якій відобразіть
відстані й вартість поїздки до кожного з міст.
2.Виберіть місто, до якого, на вашу думку, слід
поїхати в першу чергу, та аргументуйте ваш вибір.
3.Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-поїздка, який збережений у папці
Компетентні завдання.
4.На електронну адресу вчителя надішліть
розв'язок завдання: файл електронної таблиці; архів проекту електронного
путівника; таблицю підготовки до виконання завдання.
Таблиця виконання завдання «Поїздка автомобілем»
Практична робота на тему:“Розв’язування задач із математики та фізики засобами табличного процесора”
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/12468
Немає коментарів:
Дописати коментар