понеділок, 16 березня 2020 р.

Інформатика 4 клас

Тема: Повне розгалуження
Практичне завдання

Тема:Алгоритми з розгалуженням.Неповне розгалуження
Практичне завдання

Тема:Перевірка можливих помилок в алгоритмі.Ігри та стратегії перемоги
Практичне завдання


Понеділок, 16 березня
Тема:Алгоритми з циклами
Опрацювати презентацію
https://drive.google.com/open?id=1fTi-sjBnwAp5QGJWr4rCDd8PBveVhIx1

П*ятниця, 20 березня
Тема:Алгоритми з циклами
Опрацювати презентацію
https://drive.google.com/open?id=1fTi-sjBnwAp5QGJWr4rCDd8PBveVhIx1

Понеділок, 30 березня
Тема:Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами
Опрацювати презентацію
https://drive.google.com/open?id=1EcY2cfqoNzn8MbvkkUdzq4g3mHJUoxDW

П*ятниця, 3 квітня
Тема:Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами
Опрацювати презентацію
https://drive.google.com/open?id=1EcY2cfqoNzn8MbvkkUdzq4g3mHJUoxDW

Понеділок,7квітня -10 квітня
Тема. Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою
Повторення правил техніки безпеки у комп'ютерному класі.
Гра «Так чи ні?»
- Роботу за комп’ютером починай, не чекаючи дозволу вчителя.
- Стіл завжди тримай у чистоті.
- Якщо зголоднів, їж і пий за комп’ютерним столом.
- Екран витирай лише сухою серветкою.
- Сміливо берися за розетки і всілякі проводи.
- Утомився? Поклади руки на клавіатуру і відпочинь.
- З комп’ютером працюй лише чистими руками.
- Щоб краще бачити, нахиляйся якнайближче до монітора.
Дайте відповіді на запитання:
- Що таке алгоритми?
- Хто є виконавцями алгоритмів?
- Які бувають алгоритми?
- Які алгоритми називають розгалуженими?
- За допомогою якої команди можна здійснити повторення у середовищі програмування Scratch?
- В якій фігурі позначається блок схема повторення?
- Що таке алгоритм із заданою кількістю повторень?
Розповідь.
- Ви вже зустрічалися з логічними задачами на уроках математики та інформатики, наприклад, працюючи з навчальними онлайн-програмами.
- Основним поняттям логіки є висловлювання — речення, у якому щось стверджується або заперечується. Висловлювання може бути тільки розповідним реченням.
- Висловлювання можуть бути: істинними (правильними) та хибними)
- Деякі висловлювання є істинними або хибними залежно від певної умови.
- Те сааме висловлювання може бути істинним за одних умов і хибним — за інших.
- У математичній логіці хибність та істинність висловлювань позначають числами 0 і 1 відповідно.
- Ви, мабуть, неодноразово чули, як маленькі діти заперечують своїм батькам: «їж, це смачна каша». — «Ні, ценесмачна каша»; «На вулиці холодно». — «На вулиці не холодно».
- Висловлювання, в якому заперечується зміст того, про що йшлося у вихідному висловлюванні, називають запереченням.
- Якщо вихідне висловлювання є істинним, то його заперечення є хибним, і навпаки. Наприклад, висловлювання «У квадрата всі сторонни рівні» є істинним, а його заперечення «У квадрата не всі сторонни рівні» є хибним.
- Висловлювання та його заперечення не можуть бути одночасно істинними або одночасно хибними.
- Логіка (відгрецьк. logos — слово, думка, роздум, поняття) — найдавніша наука про мислення. Народилася логіка ще в середині IV ст. до н.е. «Батькомлогіки» вважають великого давньогрецького вченого та філософа Аристотеля.
Практичне завдання 
- Сьогодні ми працюватимемо у програмному середовищі Scratch.
- Створимо в даному середовищі програму за сценарієм : тарілка стоїть на столі - збільшується в розмірі - змінює колір та яскравість фруктів.
Алгоритм дій:
  1.  Завантажте середовище Скретч.
  2.  Змініть фон сцени.
  3.  Складіть програму за зразком.


Релаксація для очей1. По черзі рухай очними яблуками вгору-вниз, вліво-вправо.
2. Швидко заплющуй та розплющуй очі.
3. Постав накінчик носа палець, повільно сконцентруй погляд на ньому.
Підсумкова бесіда- Що таке висловлювання?
- Які бувають висловлювання?
- Наведіть приклади істинного та хибного висловлювання.
- Які висловлювання називаються запереченнями?

Понеділок,13 квітня -17 квітня
Тема:Використання логічних висловлювань з «якщо - то...»
Переглянути презентацію
https://helpinformatik.com/?id=1161

27 квітня
Перетворення інформації

04 травня- 08 травня
11 травня -15 травня
18 травня - 22 травня
25 травня - 29 травня


Вівторок ,17 листопада
Виконати завдання

1.      Ввести з клавіатури даний текст.

«Наш комп’ютер у куточку

примостився, наче квочка.

Поруч нього килимком

«мишка» бігла з мотузком.

Кіт зі сховку тишком-нишком

підкрадається до «мишки».

— Ой ти, котику-коточку,

на мишей чатуй в садочку.

На такого виду «мишки»

не полюють навіть кішки.

Проковтнеш її з хвостом, —

станеш робото-котом.

Працюватимеш за «мишку».

Ночуватимеш не в ліжку,

а з комп’ютером в кутку,

на твердому килимку.»

2.       Задати шрифт введеному тексту:

1-3 рядок  Times New Roman, розмір – 14 (напівжирний, курсив).

4-6 рядок  Arial Black, розмір – 16 (напівжирний, підкреслений).

7-9 рядок Tahoma 12 (напівжирний, підкреслений, курсив).

10-12 рядок Century розмір – 10 (напівжирний, підкреслений).

13-16 рядок Arial– 12 (напівжирний, курсив).


14 січня


21 січня
1 квітня Створення та виконання алгоритмів Інструктаж до практичної роботи - Для виконання цієї практичної роботи, а саме програму у середовищі Скретч, за якою виконавець олівець малює квітку потрібно: 1. Відкрити програмне середовище Скретч, двічі клацнувши на піктограмі лівою кнопкою миші. 2. Під сценою оберіть кнопку Новий об'єкт, знайшовши папку Речі(Things) змініть спрайт Рудого кота на Олівець. 3. Виберіть блок Керування та перетягніть на робочу область команду 4. Виберіть блок Олівець та задайте необхідні команди. 5. Використовуючи блок Керування, вкажіть кількість повторюваних разів виконання програми, або задайте умову. 6. Продовжіть створений алгоритм дії до кінцевого результату. 7. Перевірте програму на виконання.

8 квітня

15 квітня
Перетворення інформації
Переглянути відеоурок



Немає коментарів:

Дописати коментар