Робота з комп’ютером
Увага!Під час виконання практичних
завдань дотримуйтесь правил безпеки життєдіяльності при роботі за комп’ютером!
Завдання. Створіть електронну презентацію, користуючись алгоритмом виконання дій.
Алгоритм
виконання.
1.
Завантажити програму MS
PowerPoint.
2.
Оформити титульну сторінку
презентації, використовуючи текстові написи. У текстове поле Заголовок
слайда введіть назву майбутньої
презентації - Пристрої ПК, до
Підзаголовка введіть своє прізвище та ім'я.
3.
Створіть другий слайд,
обравши макет слайда Заголовок та об'єкт. У заголовок введіть назву пристрою ПК
(Системний блок). Додайте до слайда презентації зображення, що демонструє зміст
назви. Потрібний малюнок слід вставити натиснувши кнопку Рисунок на слайді та
вказавши шлях до папки, у якій міститься зображення.
4.
Створіть наступні слайди за
аналогією. Всього повинно бути 7 слайдів.
5.
Запустіть режим Показу
слайдів та перегляньте готову презентацію.
6.
При необхідності
відредагуйте вашу презентацію, збільшуючи або зменшуючи вставлені зображення,
змінюючи положення написів та картинок.
7.
Збережіть розроблену
презентацію в свою папку під назвою Пристрої ПК (Файл – Зберегти як – Вказати
шлях до власної папки – Назва файлаПристрої
ПК – ОК).
23 листопада
Створити презентацію на тему : «Мій клас»
11 січня
Робота з комп’ютером
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил
безпеки
та санітарно-гігієнічних норм.
Завдання. Скласти
проект, у якому виконавець Привид рухається по сцені за
вказівником миші та промовляє слова: «пляж» або «море» залежно від свого
розташування.
Практичне завдання
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого
сценарію
Створіть
проект в якому з дерева випадково падаює
яблако, а вам потрібно зловити його. І підрахувати скільки яблук ви зловили.
1. Відкрийте програму Скретч-онлайн
2. Створіть проект Злови яблуко
3. Створіть сцену дерево з яблуками :
4. Створіть яблуко і миску , або завантажте з бібліотекиї:
5. Миска рухається ліворуч і праворуч.
Код буде мати вигляд:
6. Яблука падають і створюють клони і
переміщуватись у випадкові позиціїї. Код матиме вигляд:
8. Надати значення змінної на початку 0,
а коли зловить яблуко збільшити на 1.
9. Код програми матиме вигляд:
10.Збережіть проект з іменем Злови яблука.
Немає коментарів:
Дописати коментар