середу, 4 листопада 2020 р.

Інформатика 11 клас

скачать бесплатные Gif картинки
Четвер, 05 листопада
Опрацювати презентацію, записати головне в конспект
19 листопада
Опрацювати презентацію,створити колаж з фото та відправити у Viber
14 січня
Опрацювати презентацію
https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=E4F5AB1080754985!1400&ithint=file%2cpptx&authkey=!AIYiKKyDciQCg2c
1 квітня
Опрацювати презентацію
https://www.youtube.com/watch?v=ZXo6kDw6ic0
8 квітня
https://www.youtube.com/watch?v=cEBJGTgvMfsРобота з символьними об'єктами. Художні ефектиРобота з символьними об'єктами в Inkscape
У Inkscape є чотири зручних інструменту для роботи з фігурами, кожен з яких може створювати або редагувати тільки власний тип фігур. Фігура - це об'єкт, змінювати який можна різними унікальними для нього способами, використовуючи вузли управління та числові параметри, які визначають зовнішній вигляд фігури.
До інструментів фігур відносяться інструменти для малювання прямокутників, еліпсів, зірок і спіралей. Для початку давайте подивимося на загальні принципи роботи з ними, а після ознайомимося з кожним більш докладно.
Крім того, кожна фігура відображає свої параметри в панелі параметрів інструменту, яка знаходиться над полотном. Зазвичай панель налаштувань інструменту містить декілька числових полів для введення і кнопку скидання значень в початковий стан. Коли фігура вибрана її «рідною» інструментом, редагування значень в панелі налаштувань змінить обрану фігуру.
Будь-які зміни в параметрах інструменту запам'ятовуються і використовуються для наступної нової фігури. Наприклад, якщо ви зміните кількість променів зірки, у всіх наступних нових зірок буде така ж кількість променів. Більш того, нові параметри фігур запам'ятовуються глобально для кожної нової сесії роботи з Inkscape.
Прямокутники
https://youtu.be/MFW_2f7SqgU
Прямокутник є найпростішою, але, можливо, найпоширенішою фігурою в дизайні і ілюструванні. Inkscape намагається налагодити виробництво і редагування прямокутників настільки простим і зручним, наскільки це взагалі можливо.
Перейдіть на інструмент редагування прямокутників або клацніть мишею по його значку (синій квадратик зліва). Створіть новий прямокутник поруч з наведеними нижче:
Як бачите, обраний прямокутник (щойно створений прямокутник завжди виділений) показує три керуючих ручки по кутах. Насправді їх чотири, але дві з них (вгорі праворуч) накладаються один на одного, якщо кути прямокутника НЕ ​​закруглені. Ці два маркери називають маркери заокруглення; інші дві (верхній лівий і нижній правий) - ручки зміни розміру.
Спочатку звернемо увагу на закруглюючі маркери. Схопите один з них і потягніть вниз доки всі чотири кути прямокутника не стануть закругленими, і ви побачите другу закруглятися маркери, який стоїть на місці в кутку. Якщо ж ви хочете отримати закруглені, але витягнуті в одну або іншу сторону кути, вам потрібно зрушити верхній маркер заокруглення вліво.
Перші два прямокутника, зображені нижче, мають кругові закруглені кути, а інші два - еліптичні закруглені кути:
Еліпси
Інструмент для редагування еліпсів «Малювати кола, еліпси і дуги», може створювати еліпси і кола, які ви можете перетворювати в сегменти або дуги. Швидкий доступ такі ж, як і у інструменту редагування прямокутників.
Щоб отримати сегмент, потягніть маркер поза еліпсу, а для отримання дуги маркер всередині його. На верхньому прикладі 4 сегмента зліва і 3 дуги справа. Дуги - це незакриті фігури, тобто обведення йде уздовж еліпса, але не з'єднана в кінцях дуги. Ви можете зробити це більш наочним, прибравши заливку і залишивши тільки обведення:
Зірки
Зірки - найбільш складні і захоплюючі постаті в Inkscape. Інструмент для створення і редагування зірок може створювати два типи об'єктів: зірки і багатокутники. Зірка містить два вузла управління, які визначають довжину і форму променів. Багатокутник містить тільки одн маркер управління, яка просто повертає або змінює його тоді, коли за цей маркер тягнуть.
Спіралі
Спіраль в Inkscape це багатостороння форма, можливо, не така корисна як зірка, але й вона, при необхідності, може стати дуже корисною. Спіраль, як і зірка, малюється від центру; і малюється, і редагується.
У намальованої спіралі є два маркери: один знаходиться в центрі , інший - на зовнішньму кінці. Обидва маркери легко переміщуються, згортаючи і розгортаючи спіраль (як би «продовжуючи» її, змінюючи кількість витків). Максимальна кількість витків спіралі дорівнює 1024.
Робота з символьними об'єктами. Художні ефекти
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Екологічна іконка
алгоритм роботи
Іконка флет персонажу
алгоритми роботи
Малюємо іконку документу Word
алгоритм роботи
автор ресурсу: учитель інформатики Запорізького багатопрофільного ліцея № 99 Овсяник С.Г.

тести " Графічний дизайн"

Практичне завдання 13 травня



Тести

Немає коментарів:

Дописати коментар